20.11.2012

kolejna KONTROWERSYJNA REKLAMA = nudy

 na mnie to już nie działa.
..jeżeli kiedykolwiek działało = oburzało = raniło uczucia religijne czy jak to sie mówi
ale WIERZĘ że może wiele osób być oburzonych

 Ta reklama to najprostszy sposób na zwrócenie uwagi - kto sie na to nabierze w sensie da sprowokować to pokarze jak łatwym celem jest dla przemysłu reklamowego. Pisałam o tego typu publikacjach i reklamach tutaj
Taka prawda, 
że nadal prowokacja religijna najbardziej działa i w sztuce i w komercyjnych projektach
i tak w kółko mamy co i rusz cos nowego. 
DLA MNIE TO JUŻ JEST NUDNE. Wsjo

1 komentarz:

  1. spoko, fajnie że zrobili z takimi nawiązaniami plakat bo efekt jest! WIEMY O BARZE TU W POLSCE NAWET :D (a ile osób co zobaczy np w PL tą reklamę kiedykolwiek będzie w ogóle w pobliżu Aukland?:) whatever! :)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarz