Czasem tak - Lubię taki rodzaj humoru - podszyty erotyzmem , czasem przaśny albo kolokwialnie mówiąc "od czapy"
Ważne jest tylko żeby sie nie zagalopować.
Miedzy dowcipem a żenadą często przebiega cienka linia.
no ALE Tak jak jest z okładkami TAK SAMO jest z Reklamami
MAJĄ DZIAŁAĆ?
=>MUSZĄ ZWRÓCIĆ NA SIEBIE UWAGĘ
czyli NAJLEPIEJ WZBUDZIĆ EMOCJE
a NAJLEPIEJ KONTROWERSJĄ
kilka przykładów
Mam teraz na głowie taką kampanie
i czai sie we mnie myśl żeby pójść tym tropem
W KOŃCU JAK WIDAĆ wszystko w ten sposób da sie sprzedać.
Od usług fryzjerskich przez ciuchy i hamburgery do kampanii społecznej.
ale jest ALE
1053 skargi na
reklamy wpłynęły w ubiegłym roku (2011) do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy,
jednak to o
prawie 400 skarg mniej niż w roku 2010.
1050 skarg
zostało złożonych przez konsumentów, 3 przez przedsiębiorców.
Rada Reklamy prowadziła postępowania w sprawie 180 różnych przekazów reklamowych.
Komisja Etyki Reklamy, organ orzekający o zgodności przekazu reklamowego z Kodeksem Etyki Reklamy, podjęła w sumie 92 uchwały.
Rada Reklamy prowadziła postępowania w sprawie 180 różnych przekazów reklamowych.
Komisja Etyki Reklamy, organ orzekający o zgodności przekazu reklamowego z Kodeksem Etyki Reklamy, podjęła w sumie 92 uchwały.
Najbardziej oprotestowaną reklamą roku 2011 był
plakat centrum handlowego Maximus przedstawiający kobietę z opuszczoną
bielizną i napisem "Opuszczamy na Maxa". Do Rady Reklamy trafiło w sumie
756 skarg. Zdaniem skarżących reklama jest seksistowska, w zestawieniu z
zamieszczonym zdjęciem (zsuwanych przez kobietę majtek) nasuwa
jednoznaczne seksualne skojarzenia i uwłacza godności kobiet. Reklama
kreuje obraz kobiety postrzeganej jedynie jako seksualny wabik. Komisja
Etyki Reklamy zgodziła się ze skarżącymi i uznała, że reklama narusza
dobre obyczaje i nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności
społecznej. Zdaniem Zespołu Orzekającego zachowanie przedstawione na
plakacie ma wyraźny podtekst erotyczny, który dodatkowo wzmocniony jest
hasłem, które ujednoznacznia i potwierdza przekaz wizualny. Prezentacja
tak wzmocnionego przekazu wizualnego w miejscu publicznym narusza dobre
obyczaje - uznała Komisja Etyki Reklamy.
FATALNA REKLAMA
wręcz prostacka
JAK TEN SKLEP maximus - wnioskuje po reklamie :]
Jaki ma więc target sklep Maxiumus? Bo żeby ich reklama było chociaż zabawna.. ale to rynsztokowy humor.
wiadomo WARTO KREOWAĆ KONTROWERSYJNE REKLAMY,
po prostu BO DZIAŁA
po prostu BO DZIAŁA
ale litości - niech to będzie na poziomie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarz